آبی,خاکستری,سیاه


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

خواب رویای فراموشی هاست!

خواب را در یابیم...

که در آن دولت خاموشی هاست!

با تو در خواب مرا

لذت ناب همآغوشی هاست...

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم!

و ندایی که به من می گوید:

"گرچه شب تاریک است...

                                دل قوی دار

                                                سحر نزدیک است!!!!



نظرات شما عزیزان:

behrad
ساعت22:29---13 خرداد 1391
سلام عزیزم
مرسی که به وبم سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی اول منو با عنوان (عشق نفرین شده) لینک کن بعد خبرم کن که من با چه اسمی تورا لینک کنم
مرسی عزیزم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت23:52توسط نسیم | |