••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

ما یاد گرفتیم که پاینده بمانیم*

در تاب و تب عشق فروزنده بمانیم

در شعر و قلم، خسته و شوریده چنان شمع*

در غم خوری مردم خود، زنده بمانیم...



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت22:21---4 دی 1391
واست شـعرای عاشـقـاتـه گفتم

درست وقتی که تو اینـجا نـبودی

درست وقتی که تو دنیای من تو

فقط رویـا بــودی , پــیــدا نـبـودی


عاطفه
ساعت12:19---2 دی 1391
سلام.قضیه این بازی چیه؟رفتی ببینی؟
پاسخ:salam azizam na naraftam.be nazaram vaghei nis.....


roya
ساعت12:25---23 آذر 1391

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس







http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,ساعت20:7توسط نسیم | |