بنویس..........


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

می گویند:(بنویس)

از سر زور بنویس

بنویس چون گفتند:(گر ننویسی مردی)

خدایا چه بنویسم وقتی قلمی در دست ندارم

گفتم:(قلم) گفتند:(ملت)

گفتم:(ورق) گفتند:(وطن)

گفتم:(موضوع)گفتند:(حرام است)

گفتم:(چرا)گفتند:(کبیره است)

تردید کردم افتاد قلم به یک باره ز دستم

نوشتم از خون دل ملت نوشتم

با خون شاهرگم نوشتم

باران بارید و شست...خون من جاری شد در فاضلاب

دوباره گفتند:(بنویس) گفتم:(جان در بدن نیست)

گفتند:(جان می دهیم تو را)

گفتم:(قلم) گفتند:(فریاد)

گفتم:(ورق) گفتند:(سکوت)

در کنج اتاق نشستم و در خلوت خود فریاد زدم

در سکوت درونم فریاد زدم از دردها

دق کردم و مردم

آمدند تا بگویند بنویس ...دیدند که نوشتم و مردم

دیگری را آوردند گفتند:(بنویس........) گفت:(.....................)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,ساعت12:0توسط نسیم | |