ستایـــــــــــــش.....


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

این متن اهنگ ستایش با صدای

واقعا زیبای مرتضی پاشاییه.

خیلی آهنگ نازیه.

لینکشو براتون میذارم از همون

سایتی که خودم دانلودش کردم.

دوست دارید برید گوش کنید

پشیمون نمیشید..

 http://media.jamnews.ir/Original/1391/08/08/SND17355333.mp3

دوباره نم نم بارون، صدای شرشرناودون
دل بازم بیقراره

دوباره رنگ چشاتو، خیال عاشقی باتو
این دل آروم نداره نداره نداره

شبامو و خواب نوازش، دوباره هق هق و بالش
گریه یعنی ستایش…

ستایش تو و چشمات، دلم هنوز تو رو میخواد
دل باز پر زده واسه عطر نفس هات

اتاقم عطر تو داره، دلم گرفته دوباره
کار من انتظاره

یه عکس و درد دلامو، میریزه اشک چشامو
غم تمومی نداره نداره نداره

صدای باد و کوچه، داره تو خونه میپیچه
قلبم اروم نمیشه

بغل گرفتمت انگار، دوباره خواب و تکرار
باز نبودی من تکیه دادم به دیوار

ستایش یعنی دیوونگی هام، شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم

چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی

چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم
نمیتونم تو رو تنها بزارم...



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت13:26---22 بهمن 1391
دنیا دو روزه ، هر دو روزشم تولدته !!!
روز اول میاى این دنیا ، روز دوم میرى اون دنیا …
تازه تو طول روز عاشق هم میشى !
روز اول عاشق بنده خدا ، روز دوم عاشق خود خدا …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت17:49توسط نسیم | |