خدایا...


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

گفتم خدایا از همه دلگیرم،گفت:حتی از من؟

گفتم خدایا دلم را ربودند،گفت:پیش ار من؟

گفتم خدایا چقدر دوری،گفت:تو یا من؟

گفتم خدایا تنها ترینم، گفت:پس من؟

گفتم خدایا کمک خواستم،گفت:غیر ازمن؟

گفتم خدایا دوستت دارم،گفت:بیش از من؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من،گفت:من با توأم تو از من.

 

 

 

خدایا تا پاکم نکردی خاکم نکن...

 

خدایا...
عجب بخشنده ای هستی!
     آنوقتی که در دنیایی زندگی می کنم پر از منت،
                     ذره ای به رخم نمی کشی بخشندگیت را
                                           و من چه زود فراموشت می کنم...

 

 

 

خدایا می شود گاهی صدها بار مادرم را از خود می رنجانم، صدها بار به او بدی می کنم، صدها بار قلبش را می شکانم...

ولی او صدها بار مرا می خواند، صدها بار مرا مورد محبت خود قرار می دهد، دوباره برایم دعا می کند، دوباره به من لبخند می زندو بدیهایم را فراموش می کند.

حال تو ای مهربان مهربانان

                   ای آفریننده خوبی ها

                                ای آفریننده مادر

                      مرا به خاطر بدی هایم نمی بخشی...؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت11:17توسط نسیم | |