••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

        

زیبایی زاده ی عشق است. زاده ی توجه و اعتناست ، توجه ای ساده به ساده ها . توجه ای متواضعانه به هر آنچه که متواضع و بی پیرایه است . آغاز میکنیم به نام خدا خالق زيبايی ها که هميشه با ماست !

 

 

سلام دوستای عزیز به وبم خوش اومدین.

قدمتون رو چشام.امیدوارم لحظات خوبیو اینجا بگذرونید.

لطفا نظر یادتون نره.

                  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                

من دوستی با برگ نیلوفر گرفتم

از این کویرآباد غربت پر گرفتم

با عطر لیموهای باران خورده مست

مانند مجنون عشق را از سر گرفتم

درباغی از آویشن و نارنج و شب بو

خلوت گزیدم بوی پیغمبر گرفتم

رفتم کنار چشمه پاکش نشستم

آنجا سراغ از پونه های تر گرفتم

روحی شبیه مرغزار آسمان داشت

از چشم هایش رنگی از شبدر گرفتم

با گریه هایش عشق را فهمیدم آن شب

از دست گرمش گرمی اخگر گرفتم

یک عمر تنها در پی جفتش دویدم

آری برای سهره ام سرور گرفتم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت18:52---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه

minaf
ساعت12:00---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم


minaf
ساعت15:30---7 مهر 1393
دیدی آخرش منو تنها گذاشت و رفت ، از زمین قلبمو برنداشت و رفت ، دیدی آخرش منو دیونه کرد ، واسه رفتن همین و بهونه کرد ، دیدی اون وعده هایی که رنگی بود ، تمومش واسه قشنگی بود ، دیدی اونی که دلمو بهش دادم ، رفت از چشمای نازش افتادم ، دیدی اونی که می گفت ماله منه ، دم آخر نیومد سر بزنه ، دیدی خط زد اسمم و از دفترش ، رفت و اسپند نزدم دور سرش ، دیدی اون نخواست برم به بدرقش ، دیدی باختم تو مسابقش ، دیدی مهربونیارو زد کنار ، رفت و چشمامو گذاشت تو انتظار ، دیدی رفت گذاشت به پای سرنوشت ، گفت شاید ببنیمت توی بهشت .....

minaf
ساعت19:32---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf

me
ساعت18:17---27 بهمن 1391
ببخشید دیگه نسیم خانوم هزارتا گیروگور و گرفتاری دارم نمیتونم بمونم

payam_admin
ساعت19:02---17 دی 1391
سلام دوست عزیز من مدیر وبلاگ تکشاد هستم من به امتیازات شما واقعا" نیاز دارم یه خواهشی ازت دارم به این سایت برو فقط رو کلمه vote کلیک کن ممنون یک لوگو واسه وبلاگت مسازم
http://topbloger.com/topblog/index.php?page=in&id=11192


نازی
ساعت20:51---22 آذر 1391
سلام عزیزم وبت خعععلی قشنگه خواستی ب وب منم بیا گلم

sara
ساعت11:54---27 آبان 1391
سلام این وب با مدیریت جدید منو دریا جون ازین به بعد ادراره میشه
عزیزم لطفا بیا به وبمون و نظرتو بگو
منتظره حضورت هستیم


mahdi
ساعت13:20---13 مهر 1391
سلام وبه خیلی باحالی داری به ما هم سر بزن ممنووننن

saze20
ساعت0:19---16 شهريور 1391
بنر و سایت رایگان برای صاحبان وبلاگها
دوست دارید یه بنر جذاب برای وبلاگتون داشته باشید؟
اگه نمی تونید خودتون بنر رو بسازید ما براتون اینکار رو انجام میدیم.
برای سفارش بنر فقط کافیه 10 تا مطلب رو تو وبلاگ ما منتشر کنید.
مطالبی که منتشر می کنید باید مربوط به موضوعات زیر باشه:
1- ورزشی
2- اس ام اس
3- علمی
4- نرم افزارکامپیوتر
5- نرم افزار موبایل
6- بازی کامپیوتر
7- بازی موبایل
8- آموزشی
9- آگهی تبلیغاتی(میتونید برای خودتون تبلیغ کنید!)
10- موزیک
11- فرهنگی
وقتی مطالب خودتونو منتشر کردید مشخصات زیر رو برای ما ایمیل کنید :
1- نام کاربری (باید در وبلاگ عضو بشید)
2- عناوین مطالبی که منتشر کردید
3- مشخصات بنر درخواستی (سایز ، موضوع ، شکل ظاهری ، آدرس وبلاگ خودتون)
ضمنا به ازای ارسال 30 مطلب از طرف شما ، ما هم بنرتونو به مدت یک ماه و بصورت رایگان تو وبلاگمون قرار میدیم.


کسانی که میخوان آدرس وبلاگشونو کوتاه کنند و صاحب یک سایت بشند هم با منتشر کردن 15 مطلب در موضوعات ذکر شده میتونند در خواست یک سایت رایگان بدن تا ما با همون اسمی که میخوان(البته به شرطی که قبلا کس دیگه ای اون اسم رو انتخاب نکرده باشه) براشون سایت رو بسازیم آدرس سایت شما به این شکل خواهد بود: www.yoursite.tk (بجای yoursite هر اسمی که بخواین قرار میگیره)

برای شروع به این آدرس بروید:
http://agahi.samenblog.com/add-post.php



ساناز
ساعت19:56---12 شهريور 1391

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آیا

آسمان هر جا همین رنگ است؟


ساناز
ساعت15:19---27 مرداد 1391

روزگــار عجيبي شــده...
حتي وقتي ميخـنديـم
منظـورمـان چيـزه ديگـريست ...!!


محمد
ساعت10:22---21 مرداد 1391
ســــــــــلام دوســــتم

آپــــــــــ کردم

زودی بـــــــــــــیـــــــــــــــ ـا



♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


ساناز
ساعت13:33---15 مرداد 1391
خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم...

ساناز
ساعت12:17---5 مرداد 1391
بیـــــــــــچاره آســـــمان.....
دلــــــــــش به خورشیـــــــــدی خوش اســــــت که هر روز دورش میـــــزند!!!


ساناز
ساعت18:36---3 مرداد 1391

من به احساسم آموختم نفس نکشد

هوای دل ها آلـوده است...


علی
ساعت13:58---12 تير 1391
سلام
ممنونب که اومدی منتظرم بازم بیا


roxxana
ساعت13:37---12 تير 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش



nina
ساعت23:02---10 تير 1391
سلام گلم خوبی؟
بدو بیا وبم تولد داریم. بدون کادو نیایا
وگرنه کیک بی کیک گفته باشم
زود بیا منتظرم


negin
ساعت21:13---9 تير 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
vebe ghashangi dari age dost dashti linkam kon o behem khabar bd ke linket konam
misiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


اسحاق
ساعت20:30---8 تير 1391
سلام خوبین من اسحاق هستم مدیر گروه شاعران و ترانه سرایان خواستم بگم که آدرس وبلاگ songteta.loxblog.com به www.notebook1.loxblog.com تغییر کرده لطفا مارو به عنوان شعر و ترانه های ایرانی لینک کنید
وبه سایت ما بروید و در پنل سمت راست قسمت لینکستان آدرس وبلاگ و عنوان وبلاگتونو تایپ کنید تا به صورت اتوماتیک به هم لینک بشویم



رها
ساعت12:53---6 تير 1391
سلام.همه مطالبتو خوندم. عالي بود. ب منم سربزن

منتظر
ساعت11:16---1 تير 1391
وبت خيلي جالبه خوشحال ميشم به منم سر بزني

پسرک تنها
ساعت17:01---25 خرداد 1391
...این روزها جای خالی " تـو " را با عروسکی پر می کنم/ همانند توست مرا " دوست ندارد "
احساس ندارد ! اما هر چه هست " دل شـکـســتـن " بلد نیست

موفق باشین...


sara
ساعت17:00---21 خرداد 1391
وبه خوشملي داري عزيزم با تبادل موافق بودي خبرم كن

هم نفس
ساعت16:33---17 خرداد 1391
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی

behrad
ساعت17:42---14 خرداد 1391
سلام عزیز دلم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
مرسی بابت لینک.. منم لینکت کردم گلم.
بازم بیا وبلاگم خوشحال میشم نسیم جون...
منتظرم
زود بیا تا حوصلم سر نرفته
فعلا بای


رکسانا
ساعت13:13---11 خرداد 1391

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم؛
آروم بغلش کن
نازش کن
سرشُ بذار روی شونت
یواش در گوشش بگو:
خوب بسه دیگه
پاشو خیلی خندیدیم!!!!
مدرسه ای که تو توش درس خوندی من مدیرش بودم


hellboy
ساعت8:59---30 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم. با یه شعر سروده خودم آپم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


فرهاد
ساعت19:46---15 ارديبهشت 1391
salam khanomi
webe kheili khobi darin me ke shoma ro link kardam age eftekhar dadin manam link konin
mer30 bye


محمد
ساعت21:07---14 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره


hellboy
ساعت14:09---14 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


دل تنگ
ساعت15:45---6 فروردين 1391
دل تنگ اومد بهت سر بزنه تا فکر نکنی که نامردیم

افسانه
ساعت10:12---14 اسفند 1390
سلام
وبت خیلی قشنگه
متناشم همین طور
ممنونم که بهم سر زدی بازم منتظرت هستم
خوشحال شدم
موفق باشی
لینکت کردم


soltanimahdi
ساعت15:12---10 اسفند 1390
سلام وبلاگ خوبی داری در کل خوشم اومد
من شمارو لینک میکنم
شما هم اگه لینکم کنی خوشحال میشم


امپراطور
ساعت22:49---3 اسفند 1390
سلام
.............
الکی نمیگم وبلاگ قشنگیه چون هنوز کامل نخوندمش
...................................................
ولی از لحاظ طراحی واقعن زیباست
..............................................
ولی از رنگ روشن استفاده کنی بهتر نیست
........................................................ ..
در ضمن اگر خاستی عضو شو
..........................................
اگر خاستی رایگان تا چند روز ترافیک وبلاگتو رو میبرم بالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1398برچسب:,ساعت19:31توسط نسیم | |