••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

پرنده ای که مقصودش کوچ است، به ویرانی لانه اش نمی اندیشد . . .



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت14:21---22 ارديبهشت 1391
سلام اجی نسیم ممنون بهم سر زدی من لینکت کردم بازم بیا پیشم

قاصدک
ساعت8:45---19 ارديبهشت 1391
جز وصل تو دل به هر چه بستم توبه



بي ياد تو هر جا که نشستم توبه



در حضرت تو توبه شکستم صد بار



زين توبه که صد بار شکستم توبه


شما با افتخار لینک شدید .

به کلبه ما سر بزنید خوشحال میشیم .


من هم میام


مسعود
ساعت19:35---17 ارديبهشت 1391
عالی بود.مرسی

لیلا
ساعت20:47---16 ارديبهشت 1391

با تو هستم!
صدای باران را می شنوی،
دانه های باران را لمس می کنی،
سرت را بالا بگیر، روح آبی ات را در فیروزه بیکران آسمان به پرواز در بیاور
و ترنم باران را با تمام وجود لمس کن
تا تــــو بــــــاور کنی کــــه
تنها نیستی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت19:53توسط نسیم | |