••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

سالروز میلاد زهرای اطهر و الگوی کامل زن مسلمان 

که بدرستی نام روز مادر و روز زن به خود گرفته

بر عموم زنان سخت کوش میهن بویژه زنان متعهد ............... خجسته باد.

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت20:38---27 خرداد 1391
تبسم را فراموش نکن. لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است …
کارتون 20ته لطفا به وب ما هم ی سر بزنید
http://www.cump.loxblog.com


fati
ساعت9:26---11 خرداد 1391
سلام تسیم جون وبتو دیدم و کلی خال کردم ممنون که اومدی و نظر یادت نرفت من یغ وب دیگه هم دارم اونجا میتونی عاشقانه هاتو اونجا برام تو نظرات بدی یا عضو شی اینم آدرسش
www.asheghanehat.loxblog.com
منتظر عاشقانه هاتم دوست عزیز


حرفهایی برای نگفتن
ساعت15:10---6 خرداد 1391


لیلا
ساعت23:46---19 ارديبهشت 1391
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم



دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم



قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم



عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم



کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم



سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم



من می ترسم پس هستم



این چنین می گذرد روز و روزگار من



من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم



(زنده یاد حسین پناهی)





soso
ساعت13:58---19 ارديبهشت 1391
سلام وبت خیلی قشنگه اگه موافق با تبادل لینک هستی بهم خبر بده.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت13:40توسط نسیم | |